Emmislove123

Alla inlägg under mars 2013

Av Emmis :* - 28 mars 2013 21:23

Hejsan hejsan, skulle bara fisa att jag hadde fått en hälsning♥ Här kommer en bild:)♥  (Sorry om jag redan har skrivit om detta men ville bara ta upp det igen i så fall ) ♥ TAAACK cleo♥ Jag fick den på coolame.. Aja herrå .. ses imr♥

Av Emmis :* - 22 mars 2013 17:45

Hejsan hejsan bloggen .. :) Nu ska jag på pyamas-party hoss en jätte snäll kompis Och jag har fått en hälsning också :) Här kommer en bild på den    Jag fick det av cleo för att jag e hackad på emmis .. Vill inte bäretta vad som hände

Av Emmis :* - 16 mars 2013 15:14

Hejsan svejsan alla blogg-läsare .. ♥ Nu är jag hoss ida, igen♥ Och jag spelar lite msp♥ Och nu har jag en ny look♥ Jag kanske ska burga med att lägga ut lite look's? .. ♥ Eller vad tyker ni?♥ Men nu kommer en look's jag gorde igår!♥    Snygg? Tyler iaf jag, Inte för att va självisk men ja .. den blev väl sådär ♥Jo men nu kommer dagensmoviestars .. ♥ Det blir ...    ♥ Det blev coll200♥Och nu är jag lvl 10  ♥ Nu vill jag till lvl 11 ;'DD ♥Här kommer en bild på att jag är i lvl 10 ;'D   ♥ Snälla hjälp mig till lvl 10? .. ♥ skulle bli JÄTTE glad om jag kom till lvl 11 snart .. !! Om du hjälper är du .. en ÄNGEL för mig ♥ Äkskarejj verkligen om du hjälper mig ♥ Hjälp o!monster till lvl 3 också ?♥ Azzå jag tvingar er inte♥ Bara så ni vet :'D♥ Här kommer en bild på henne ..    ♥ Ja ni såg ju bilden på o!monster .. ? Aja, Kommer typ inte på vad jag ska skriva .. ♥ Gör typ *alldrig* det Men aja .. ♥ Det va allt för idag♥ Ses sen eller imr? .. ♥ 


Av Emmis :* - 14 mars 2013 18:06

Hejsan hejsan bloggen♥ Sry om jag inte bloggat på länge men .. Aa♥ Jag har startat en ny blogg .. En ny blogg på Blogg.se♥ Den heter Mspellis.blogg.se ♥ Jag kanske kommer sätta dit msp bloggen .. ? Vad tyker ni ? ♥ Nu moste jag ta en bild på dahens moviestar .. ♥ Det blir .. !!♥ Jaa .. det blir Matilda!! ♥ Här kommer en bild på underbara mattildis♥    ♥Det va en fin bild på mattilda ♥ Men nu har jag en ny look också♥ Här kommer bilden    ♥ Ja det va bilden på mig då♥ Här kommer en bild på en UNDERBAR ;**♥ Hon lovade mig att hon inte skulle svika mig och det va sant ♥   ♥ Vi har varit ihop i typ 1 vecka .. ♥ Alla anndra typ gör slut med mig på 3 min ..   Här kommer en till bild    ♥Hon e skit snäll  Aa det va typ allt jag ville säga♥  Jag typ ograr att jag har sakt att jag hatar msp♥ Är typ arg på mig sj!! .. ♥ Aja det va nog allt för idag .. ♥ Ses imr

Av Emmis :* - 5 mars 2013 15:59

♥Hejsan hejsan bloggen♥ Är så hmla glad jusst nu!!♥ Jag är i lvl 10♥ Kanske liten lvl för er som är i typ lvl 14 och så som kollar min blogg men aja♥ Här kommer en bild .. ♥     Först hadde jag bara nåting 5.000 fame kvar, Sen käna jag typ 4.000 den dagen nästa dag käna jag nåt med 1.000 för då hadde jag typ 1.000 fame kvar♥ Är så hmla GLAD!!♥ Älskar er som hjälpt mig♥ Ni är undder~bara♥ Aja en annan sak är att nu har jag en ny serie på msp♥ Den heter Jag tror jag är kär♥ Kanske kolla?♥ Skulle bli az glad då♥  Och en annan sak jag inte gort på länge är att lägga ut dagensmoviestar!♥ Men idag blir det ..      Ingrid!!♥ Hon är bäs för hon gav mig också en .. ♥    En hälsning gav hon mig♥ Aja jag tror detta va allt för detta inlägg♥ Ses

Presentation


Hej alla, Det är Emmislove123 från svenska msp här. Adda mig gjärna :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards