Emmislove123

Alla inlägg under maj 2013

Av Emmis :* - 30 maj 2013 06:15

Tja tja .. Vill ni se en irl bild på mig någon gång? .. Isf får ni kommentera inlägget och skriva att ni vill det .. Aa jag vet inte om jag får men kan göra det endå!? okejj jag vet att detta är en ''msp'' blogg men vill blogga lite irl, vad jag gör och så här!, Äre okejj eller ♥ // Emmis ;*

Av Emmis :* - 26 maj 2013 20:35

Hej hej ... Srry om jag inte bloggat på länge ^^ Men har inte haft tid, men denna veckan så fick inte vi nåra läxor så aa, nu har jag lite tid över ... :) Föröker ju blogga annars med men kan nt ^^ Men nu kan jag och nu är jag jätte glad för det ;) Aja nu mst jag sova ... Så vi ses ^^

Av Emmis :* - 17 maj 2013 16:19

Hej hej bloggen ♥ Nu sitter jag ute i det fina vädret ;D ♥ Jag har det ganska varmt hemma hos mig♥ Kanske typ 20-23 grader .....    ♥ Sommaren är kommen ♥ Aja moste gära lite grejer nu, vi kanske se senare, herrå

Av Emmis :* - 16 maj 2013 18:37

Hej hej (: ♥ Nu sitter jag vid  min mammas nya dator D: ! ♥ En

seg THOSIBA ..   ♥ Aja, men bry om det nu .. mst äta så ses

 

sen ♥

Av Emmis :* - 8 maj 2013 15:14

Hej hej ... Nu sitter jag vid syrran data igen!Inte för jag får det eller så men man moste ju börja blogga lite mer nu när man är ledig? Men vet typ inte vad jag ska skriva .... ! Eller jo .. Hehe, ne men allvarligt nu då Men okeej jag skulle bara säga att jag snart är i lvl 11 ^^ Snälla hjälp? Har bara 16778 fame kvar Det e ju faktiskt inte så mkt? .. Aja skulle va snällt om jag fick en auto♥ Bye ;* // Emmis 

Av Emmis :* - 5 maj 2013 17:22

Hej hej ... ♥ ÄNTLIGEN .. ♥ Jag är så hmla glad♥ Ida har äntligen kommit hem från sin resa!♥ Jag har längtat och lägtat .. ♥ Men nu är jag iaf med henne, bästa vännen liksom♥ HON ÄR BÄST, BÄST♥ Jag lovarer men aa♥ Nu ska hon sjunga lite♥ Aja hejdå

Av Emmis :* - 4 maj 2013 14:22

Så nu har jag stängt av och satt på datan Förlåt för kort inlägg förut men azzå datan va typ skit seg   men jag har sutit vid datan i typ 5 timmar /: Det e inte bra de ?   Aja jag bloggar mer från mobilen sen .. ! /: Jag har liksom lite att göra hemma och aa   Jag saknar ida .. (taylor 8 på msp) Hon e i rhodos (rhodos ligger grekland) Jag vet inte hur man stavar rhodos om man stavar det rhodos eller rådos ..   Så mobba mig inte :/ Aja detta inlägget skrev jag bara för att ha kul och ha nåt att göra, men hejdå  // Emmis ♥

Presentation


Hej alla, Det är Emmislove123 från svenska msp här. Adda mig gjärna :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards