Emmislove123

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Emmis :* - 10 februari 2013 16:47

                                                                 Kapitel 1 av:Hanna
- Hanna (Jag) = Emma
- Ida (min kompis) = Isabelle
- Julia (min kompis) Emelie

Jag va hemma en dag Emma Då kom Isabelle till migvHon frågade om hon fick vara med mig Jag sa nej Hon fråga vrf då sa jag jag ska va med mina färeldrar idah Då gick hon med en lesen blick Sen kom emelie Och frågade samma sak Då sa jag Jag ska va med mina färeldrar idag Då sa emelie Men jag vill va med dig nu Jag åker till mamma imorrn Jag sa men jag kan fråga då!Okej sa emelie då Mamma och pappa sa nejj sa jag då Hon bara Då får jag väll gå till Isabelle då Jag bara okej Men det kanske går att leka lite senare Okej sa emelie då Jag bara Ta med dig Isabelle då också Hon bah Okaj Jag sa bra
Hoppas du får va med Isabelle ropa jag när hon va på väg att gå Hon ropade tillbaka Ja jag hoppas det för annars jag inte har nått att göra
Nu va Emelie hos Isabelle
När emelie knacka på hoss Isabelle så öppna hennes mamma och sa Hon är uppe på sitt rum Emelie bah okej Och så gick hon upp till Isabelles rum och när hon va uppe så kacka hon på Isabelle öppna och sa kom in du bara Då sa Isabelle vill du sitta vid datanEmelie bah Neej det vill jag inte Isabelle bara men vrf inte Emelie bah Jag vill bara inte Och det är för vi nästam alltid gör det hemma hoss dig Isanbelle bara KAN DU GÅ! DU ÄR FÖR JOBBIG Emelie bara ÖHH aa visst Och så gick hon hem jätte lesen... *INTE till berätelsen* Kanske inte punkter och så men aja. Aja jag gorde inte punkter för att det inte gick..Aja kanske långt inlägg men hejdå!♥

Presentation


Hej alla, Det är Emmislove123 från svenska msp här. Adda mig gjärna :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards